2015. április 26., vasárnap

3 Outfit 1 alkalom- Ballagás

Hihetetlen, de már a tanév végén járunk, olyannyira hogy kevesebb mint egy hét múlva itt a ballagás. Ez az esemény megihletett engem is, és gondoltam elhozom nektek a 3 Outfit 1 alkalom sorozat következő részét. Az az igazság én még sosem jártam vendégként ballagáson, viszont mindig alaposan megfigyeltem a suliba érkező vendégeket ilyenkor.
Bár még nem volt ilyenben részem, elég nehéznek tartom megtalálni a megfelelő szettet egy ilyen eseményre. Nem szabad túl elegánsan öltöznünk hiszen nem mi vagyunk a középpontban, viszont slamposan sem érkezhetünk, mert mégis csak egy ünnepségről van szó.
Remélem ezzel a három szettel segítségedre lehetek!

1. || Jolly Joker: A ruha

Egy egyszerű és visszafogott ruhával sosem lőhetsz mellé. Kétféle szettet is kreáltam, mert a cipő kiválasztása egy ilyen eseményre mindig nagy dilemma, hiszen mégiscsak a magassarkú a legelegánsabb, viszont nem biztos, hogy a sétálgatást ás az álldogálást kibírod benne. Én azt mondom, teljesen elfogadható egy lapos talpú balerina cipő is, ha a szett többi darabja elég elegáns.
Nyilván egy ilyen eseményre túl sok dolgot nem kell magaddal vinned, ezért bőven elég egy borítéktáska. Ha fokozni szeretnéd a hatást és az eleganciát válassz egy visszafogottabb statement nyakláncot is hozzá.

2. || Klasszikus
Ha a visszafogottság híve vagy és nem szeretnél annyira kitűnni a tömegből vagy éppen nem szívesen viselsz szoknyát, egy hasonló szett a legjobb választás a számodra. Farmert nem nagyon illik ilyen helyekre felvenni, de azt gondolom egy világos, esetleg fehér megbocsájtható bűn. Egy pasztell sárga felsőt választottam, de igazából bármilyen csinos blúzt, esetleg inget felvehetsz. A cipő kicsit veszélyes, de ha gyakorlott magassarkúban járó vagy simán bevállalhatod. Egy egyszerű vállra akasztható nude táskát választottam és egy hozzá hasonló órát. Szerintem egy ilyen szetthez felesleges teleagganod magad ékszerekkel.

3. || Légy a legbájosabb 
Ha igazi szoknyás lány vagy és szeretsz nőiesen öltözni, ez a szett a legjobb számodra. A királykék skater szoknya egyrészt gyönyörű, másrészt egyszerre vagány és elegáns. Egy lapos sarkú loafert választottam, ami nagyszerű ha már unod a balerina cipőt. A biztonság kedvéért egy blézert is beszúrtam, ami kicsit ellensúlyozza a szett cukiságát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése